Bart Wellens over WK veldrijden in Oostende: “Wout van Aert is de favoriet”
foto: Cor Vos
dinsdag 26 januari 2021 om 12:13

Bart Wellens over WK veldrijden in Oostende: “Wout van Aert is de favoriet”

Kustplaats Oostende is aankomend weekend het decor van het WK veldrijden. Zondag strijden de elitemannen om de felbegeerde regenboogtrui. Bart Wellens denkt dat Wout van Aert de beste papieren heeft. “Ik denk dat Wout nog net iets meer tegen de voorspelde weersomstandigheden kan”, zo citeert Sporza.

Volgens de laatste weerberichten krijgen de veldrijders zondag te maken met slecht weer. “Ze geven nog redelijk wat regen, er zal wind staan en het wordt koud. Ik denk dat Wout nog net iets meer tegen die weersomstandigheden kan. Ik denk dat Wout de favoriet is”, aldus Wellens, die zelf ook twee wereldtitels wist te veroveren bij de eliterenners.

“Het moet gewoon een spannende cross worden”
“Laat het ons spannend houden en zeggen dat hij Mathieu klopt met een half wiel. Ik zou heel graag een duel tussen die twee zien, maar Tom Pidcock mag er zich ook wel mee bemoeien. Het moet gewoon een spannende cross worden.” Wellens verplaatst zich ook nog even in Sven Vanthourenhout, de Belgische bondscoach.

“Het is aan de bondscoach om de jongens op een lijn te krijgen. Sven zal wel met de gepaste tactiek komen, maar met Mathieu van der Poel aan de start… Vorig jaar waren er ook plannetjes, maar toen is Van der Poel er gewoon bij de start vandoor gegaan”, aldus Wellens.

66 Reacties
26-01-2021 13:41
Wellens heeft gelijk dat als de weersomstandigheden slecht zijn dit voor Wout die erg goed presteert onder extreme omstandigheden, hitte maakt hem ook niet veel uit een klein voordeel kan zijn. Maar de slotzin geeft aan waar het allemaal om draait, de start.
Wout moet gelijk in het wiel of voor Matthieu zitten. Als hij zoals in Hamme op plek 5 of zes verzeild geraakt is het al over voor de race goed en wel begonnen is. Zoals ik het zie krijgen beide heren een favoriet stuk, Matthieu de paardenrenbaan en Wout het strand. De brug zal misschien een klein beetje in het voordeel van Matthieu zijn maar ik zag weinig bochtenwerk wat weer een pre is voor Wout. Kortom een parcours waar beiden hun ding kunnen doen en ik hoop gewoon op een race die lang spannend blijft. En alsjeblieft niet beslist wordt door materiaalpech.
    26-01-2021 13:52
    Ik hoop dan ook dat Vanthourenhout de andere Belgen inprent om in de start plaats te maken voor van Aert zodat hij een mogelijke explosieve start van VDP vanuit diens wiel kan (proberen te) beantwoorden.
26-01-2021 15:19
Gelukkig rijden we zondag niet in een speeltuintje, maar op een echt parcours. Van Aert heeft dus kans.
26-01-2021 15:32
@Beer die speeltuintjes zijn(in deze tijd) net zo echt als het parcours van zondag. Ze zijn alleen anders.
26-01-2021 15:43
Een Belg die openlijk de favorietenrol naar een Belg toeschuift? Ongekend.

Terecht overigens ook. Ik denk (vrees) dat Van Aert de regenboogtrui mee naar huis gaat nemen eerlijk gezegd. Het zou ook geen toeval zijn, Van Aert is momenteel gewoon beresterk en zit in een goede flow, daar is geen speld tussen te krijgen. Kon zowel Van Aert als Van der Poel dit weekend niet echt peilen omdat ze allebei nog niet messcherp waren na hun stages (slordigheidjes), maar Van Aert had voor mijn gevoel toch wel de overhand.
    26-01-2021 16:30
    Waar baseer je dat op? Omdat van der Poel lek reed? Van der Poel bracht zijn achterstand terug van 30 naar 6 seconden. Ik zou dan eerder Van der Poel het voordeel geven. Dat hij niet wint komt wel doordat hij in het laatst door die inspanning niet meer de macht had om het af te maken. Liet het daarna duidelijk lopen. Verstandige keuze van Van der Poel.
    Alles in dienst voor het WK.
    26-01-2021 17:00
    Van 30 naar 6. En dan weer plus 57.
    26-01-2021 17:10
    Die 57 is natuurlijk enorm geflatteerd omdat MvdP aan het uitbollen was in de laatste ronde.
    26-01-2021 17:26
    Jan, dat baseer ik uiteraard niet op een lekke band. Heeft niet zoveel met vorm te maken tenslotte. De achterstand van 30 seconden werd mede kleiner door een schuiver van Van Aert. De rest deed Van der Poel inderdaad zelf. Maar het was meer de slordigheid bij Van der Poel, een opeenstapeling van foutjes om Van Aert te kunnen volgen waardoor hij er niet meer bij kwam. Dat hij naderhand liet lopen was inderdaad het verstandigste, er viel toch niets meer te winnen. Maar Van Aert maakte op mij de krachtigste en stabielste indruk, op zondag althans.
    26-01-2021 17:46
    Van Aert ondertussen maar sprinten naar de finish :-)
    26-01-2021 17:59
    Uiteindelijk is 50-50 niet zo'n gek uitgangspunt.
    Wout heeft de laatste cross terecht gewonnen. Maar met een lekke band voor Mathieu waren de krachtsverhoudingen niet helemaal goed te peilen.
    De voorlaatste cross won Mathieu. Fair en square, maar op een totaal ander parcours.

    En zondag is het parcours denk ik voor allebei prima. Ze zijn allebei conditioneel op orde. Dus we gaan het wel zien.

    en ik heb mijn voorkeur, maar hoop dat de sterkste wint (en niet zoals in Bieles degene met de minste pech).
    26-01-2021 18:52
    Ik dacht wat een mooie en een correcte post van Michelangelo; eindelijk! Maar in je laatste zin gaat het toch weer helemaal mis door je opmerking over Biesles. Want ook in Biesles heeft de sterkste terecht gewonnen. VDP reed immers wel vaak lek, maar 3 van de 4 waren vlak voor de materiaalpost (tegenover eentje voor Wout). De 4e lekke band had Mathieu echter volledig aan zich zelf te wijten door een te drieste rijstijl. Als je dan nog in rekening brengt dat van Aert een veel zwaarder profiel door de modder duwde en dus ook meer kracht ontwikkelde, dan is de rekening snel gemaakt. Het ging immers niet alleen over de juiste bandenkeuze, maar ook om de juiste beensterkte om die band in beweging te houden.
    26-01-2021 19:15
    Over Bieles is onzin Beer. Er zijn daar meerdere renners door hun reservewielen heen geraakt doordat het parcours zo vol lag met scherpe troep. Zelfs met een wat 'driestere' rijstijl hoor je niet zo vaak lek te rijden. Maar he, jij bent vast zo'n belg die alles wel even weet maar zelf nog nooit op een crosser hebt gereden, laat staan met tubes op 1.5 bar of lager.
    26-01-2021 19:24
    Je kan zagen over Bieles maar ik hoor nooit iets over tabor. Pech om daarna in no time het gat terug dicht te rijden en dan terug pech waardoor je op 50 sec komt en dan aan de finish op 10 sec eindigen. Maar blijkbaar is pech enkel geldig excuus als vdp het heeft.
    26-01-2021 19:24
    Doe niet te veel moeite Merlinappa.
    Beer zit rotsvast in zijn eigen zwart-geel-rode overtuiging dat in Bieles de sterkste gewonnen had, en niet de gelukkigste. En er zijn al heel veel volksstammen voor je geweest die geprobeerd hebben om hem koersverstand bij te brengen, maar dat lukt slechts heel zelden.

    Ik denk persoonlijk dat zelfs Wout diep vanbinnen weet dat hij daar geluk heeft gehad, en kampioen is geworden door de pech van een ander en niet doordat hij nou op die dag de sterkste was. Geloof me, renners voelen dat prima aan!

    En materiaalkeuze hoort bij de sport, dat ben ik volledig met Beer EDIT -EN STIJN- eens. Maar als er meerdere deelnemers met gewoon gangbare materialen halverwege de cross banden moeten plakken omdat ze al hun tubes al hebben lekgereden, dan zegt dat alles over de ongeschiktheid van het parcours voor de wedstrijd en niets over de sterkte van de kampioen.
    26-01-2021 19:34
    dat van Aert wat geluk heeft gehad gaat niemand ontkennen. Maar als je de rondetijden bekijkt heeft hij het ook niet gestolen. (veel snellere snelste ronde)
    En misschien was het ook wel terechte karma na zielige insinuaties van vdp over cortisone.
    26-01-2021 19:48
    Anders toch nog maar eens de beelden bekijken van die laatste lekke band van VDP jongens. Ik zie hem nog naar beneden duiken van die helling, vol risico, dan kan het misgaan natuurlijk. In het veld moet je soms ook beheerst kunnen rijden. Bovendien had VDP ook het juiste fietsschoeisel liggen, maar koos hij er niet voor. Misschien omdat hij vreesde over onvoldoende power te beschikken om er mee te rijden?

    Goede toevoegingen over Tabor en die schandalige dopingbeschuldigingen Stijn.
    26-01-2021 19:49
    @Stijn,
    Snelste ronde zegt m.i. vooral dat je 1 ronde foutloos en zonder pech hebt kunnen rijden. En als Mathieu 4 keer lek rijdt, zijn dat 4 gemiste kansen op de snelste ronde. En nog een boel verlies van energie.

    En vwb karma en insinuaties: ik heb uit meerdere kampen mensen gehoord die openlijk twijfelden over Wout en zijn preparatie richting de WK's. En dan ging het om mensen uit Belgie die letterlijk in het weekend met de reservewielen in het veld staan. Dat dit enkel uit het VDP-kamp zou komen is voor mij al lang achterhaald. En ik hoop vooral dat het onterechte insinuaties zijn en blijven van teleurgestelde s(up)porters....
    26-01-2021 19:56
    Als hij toch beter is dan had hij dat in die 6 andere rondes misschien een snelste ronde kunnen rijden. van Aert is ook lek gereden.
    Andere kampen? Enkel jurgen lmettepenningen maar die kraamt veel onzin uit. voor de rest misschien gefrustreerde fans waaronder jezelf. Blijft zielig wat vdp deed. Jammer dat vdp na zijn enkelblessure in lokere geen medisch attest online heeft gezet.
    26-01-2021 19:58
    Het is anders San Matje die de boel op de spits heeft gedreven door zijn dopingformuliertje online te zwieren. Mooie blijk van respect voor zijn concurrent. Nooit meegemaakt dat de ene renner de andere zo beschuldigd. VDP zou er zijn verontschuldigingen voor moeten aanbieden. En tegelijkertijd afstand nemen van de uitspraken van zijn vader in Valkenburg.
    26-01-2021 20:07
    Tijdens het wk voor bieles waren er geen dopingbeschuldigen. Van der poel en pauwels kamp waren gewoon bang dat wout zijn blesurre in Fiugi fake was en dat hij daarom misschien cortisone zou nemen. Dat was vooral speculatie en een beetje olie op vuur gooien voor het WK. Tijdens het programma kroonprinsen was het echter wel degelijk te zien dat Van Aert een blessure. Hij en top kinesist Lieve Maesschalck hadden toen hard gewerkt om de schade van de blessure zoveel mogelijk te beperken.

    Tijdens het wk in Bieles zou er misschien een andere wk kunnen zijn zonder pech net zoals tijdens het Wk in tabor. Maar eigenlijk maakt dat allemaal niets uit. Pech en geluk hoort bij de koers. Kijk naar roglic in Luik, GVA tijdens de spelen, VDB tijdens het wk tijdrijden en nog zoveel andere voorbeelden.
    26-01-2021 21:20
    Een formulier online zetten is wmb wel even andere koek dan iemand van dopinggebruik insinueren. Dat laatste kunnen ze bij Wout en zijn ploeg overigens prima, getuige de laatste tdf.
    26-01-2021 21:30
    Ken je de context van het verhaal niet of doe je alsof? Wat Jumbo verder te maken heeft met Biesles ontgaat mij dan weer.
    26-01-2021 22:53
    De aanloop naar Bieles was heerlijk entertainment voor de media en ons als fans en een klassiek voorbeeld van actie en reactie.
    Albert als toenmalig ploegleider van Wout vond het nodig om de keuze voor Adrie als parcoursbouwer in twijfel te trekken. Dit leidde tot een tweet waarin Matthieu hem als Jankerd betitelde en toen in het kleine wereldje dat cyclocross is uitlekte dat Wout bij Dr. Claes was geweest (knieblessure) was het tijd voor payback. De bijna nooit twitterende Pauwels zette zijn formuliertje op twitter en de bedenker Mettepenningen reageerde meteen net als Matthieu om hun openheid te tonen. Vervolgens plaatste Adrie een tweet met de tekst "Wie volgt?" Ik moest toen wel lachen gezien Vd Poel senior zijn hilarische "openheid" over het geklooi van hemzelf met strychnine en de verklaring over de duivenpastei van schoonvader Poulidor.
    Kortom een paar weken vol vermaak in de wereld die veldrijden heet.
    26-01-2021 22:54
    Ga even het even ergens anders uitvechten, stelletje kleuters.
    27-01-2021 07:54
    Murcia +1
    27-01-2021 13:17
    [i]edit wf: niet op de man[/i]
    27-01-2021 17:14
    Supporters van MVDP zijn overtuigd van hun gelijk, en die van WVA ook... Dus er zal hier nooit overeengekomen worden denk ik. En dan over de ander zeggen dat hij geen koersverstand heeft omdat het niet in uw kraam past.
    Tzijn verdekke 2 toppers waar de sportwereld fier op mag zijn. Maar zet eens die gekleurde brillen af aub...
26-01-2021 15:53
Ik denk dat het heel close gaat worden, misschien wel zo close als in de Ronde van Vlaanderen dit jaar.
26-01-2021 16:21
Laat Wellens maar lekker dromen. Zonder pech van Van der Poel heeft Van Aert de laatste twee jaar niet meer gewonnen.
De weersomstandigheden kunnen dan wel volgens Wellens in het voordeel zijn van Van Aert, maar op dit parcours maakt dat geen enkele invloed. Geen overtollige zware klei maar meer zandstroken en wat hoogte verschillen maken dit parcours daardoor niet veel zwaarder. Ik zie dat voordeel dus niet zo.
Als er geen technisch mankement komt bij één van de heren (wat doodzonde zou zijn) zal het close worden is mijn verwachting. Ik denk dan toch dat Van der Poel aan het langste eind zal trekken is mijn verwachting. Net iets slimmer denk ik op het juiste moment.
    26-01-2021 18:38
    Vorig jaar meetellen is redelijk belachelijk. En in dendermonde had hij dan ook pech? En overijse en herentals was vdp ook niet sterker.
    26-01-2021 19:11
    Overijse had Mathieu lek, en Herentals ook. Lijkt erop dat Wout het van een vlak parcours vol bagger moet hebben, of van lekke banden van Mathieu.
    26-01-2021 19:17
    Het lijkt er toch op dat WVA in Overijsse sowieso zou gewonnen hebben en ook in Herentals was het nog niet gespeeld. Anderzijds had in Zolder iedereen pech, behalve VDP.

    Beseffen jullie vooral niet dat dat gehuil over pech van VDP geweldig onsportief is en afbreuk doet aan de prestaties van van Aert? Ik denk dat hij wel het respect verdient om zijn overwinningen ten volle te mogen claimen.
    26-01-2021 19:20
    In overijse is hij na de val van van Aert op 19 sec dan komt hij na een een tijdje op 6 sec en dan heeft hij zichzelf zo kapot gereden dat hij er 2 keer is bij gaan liggen. Zonder lekke band was hij dus ook niet in staat om weg te rijden.
    Ik had het in zolder waar van Aert lek reed ook nog wel eens willen zien.
    26-01-2021 19:40
    @Beer,
    Nu doe je het weer: mensen iets in de mond leggen wat niemand schrijft. Waar staat dat niemand respect zou hebben voor de prestaties van Van Aert? Ik zie het niet! Dit soort stemmingmakerij heb je echt niet nodig; ook goede posts krijgen echt wel antwoord.

    En om op het eerste deel terug te komen: In Overijse denk ik dat Van Aert minstens de evenknie was van VdP. En in Herentals denk ik ook. Waarbij ik in beide gevallen toch het voordeel geef aan Mathieu, aangezien die qua "winnen in het veld" net wat meer troeven heeft dan Van Aert als ze samen de laatste ronde in gaan. En daarmee bedoel ik een net wat snellere afdaling, net wat meer durf, net dat beetje extra techniek op hoge snelheid. En een nagenoeg gelijkwaardige sprint als je het mij vraagt.
    Geen garantie voor winst van Mathieu; geef Wout een klein gaatje en hij blijft gaan tot aan de finish. En ik wil ook niks af doen aan de overwinning van Wout in Overijse. Maar gewoon een constatering op basis van alles wat ik in de afgelopen jaren van die twee heb gezien. En ik zou niet weten op welk stuk Van Aert echt weg zou kunnen rijden bij Mathieu in Overijse of Herentals.
    26-01-2021 19:55
    Keer op keer schrijven dat WVA wint door pech van VDP, zeker op de toon als hier boven, lees ik als afbreuk doen aan zijn overwinningen. Heeft totaal niets met stemmingmakerij of in de mond leggen te maken. Enkel het gehuil van antwoord dienen.

    Net wat meer durf? Kan. En dan lek rijden.
    26-01-2021 22:03
    Die Beer heeft zijn mond maar vol over respect. Respect voor Lefevre, respect voor Evenepoel, respect voor Van Aert. Maar zelf elke gewonnen cross van Van der Poel afdoen als “vliegmeeting” of “speeltuin”, elke verloren cross van Van der Poel als “echte cross”. Altijd maar dat kinderachtige downplayen, alsof de de prestaties van Van der Poel niet ter zake doen. Waar is jouw respect?
    26-01-2021 22:49
    Wel Barry, ik downplay niet elke overwinning zoals jij beschrijft. Afgelopen zondag complimenteerde ik VDP bijvoorbeeld nog voor zijn vechtlust.
    27-01-2021 10:56
    Mooie aan wielrennen (en ook veldrijden) is toch dat je kan winnen door de sterkste te zijn, maar ook door materiaal, pech, pokeren, bluffen, etc. etc.
    Zo'n discussie als hier boven draait om wie de beste is, terwijl dat niet relevant is. Het gaat er om wie er als eerste over de finish komt. Jammer dat zo'n mooie sport steeds gereduceerd wordt tot de beste atleet - ga dan atletiek op de baan kijken.
    Uiteraard heeft een uitslag een verhaal en dat verhaal mag zeker geduid worden. Echter wanneer je vervalt in wat als, stel dit, indien het zo was gegaan... dan ben je meer aan het fantaseren dan aan het duiden.
    27-01-2021 11:22
    Helemaal eens Panache, het is eigenlijk gewoon zwiftgezwam wie nou de sterkste is blabla, douw ze dan in een of ander muf peeshok en doe een dom vreugdedansje voor degene die er met de hooste score uit komt.
26-01-2021 16:27
Ik hoop vooral dat die "tweederangs crossers" het fair spelen. Ik heb niks tegen een beetje ploegenspel, maar ik hoop niet dat zowel de Nederlanders als de Belgen daarin doorslaan. En we gewoon een strijd krijgen van man tegen man.

Want wie zit er te wachten op een WK dat beslist wordt doordat iemand van de "kanslozen" in de eerste ronde het derailleur van 1 van de 2 favorieten eraf rijdt. Of aan de start staat enkel met als doel om de race van een ander lastig te maken in de eerste halve ronde.

Daarom hoop ik gewoon op een kopstart van Mathieu met Wout in het wiel, of net andersom. Zodat ze het samen kunnen uitvechten. En als iemand goed genoeg blijkt om daarin mee te doen tot ver in de wedstrijd, dan is dat een bonus.
    26-01-2021 16:33
    Mee eens
    26-01-2021 17:29
    Ik mag toch aannemen dat het respect in het peloton daarvoor te groot is voor beide drievoudig kampioenen. En zowel Van Aert als Van der Poel is er niets aan gelegen om derden op sleeptouw te nemen dus die zullen allebei vol op het orgel gaan vanaf de start om zich los te rijden van de rest.
    26-01-2021 18:36
    Er rijdt een kleine Belg rond die er geen probleem mee heeft om iemand het hek in te rijden of in gaten te duiken die er niet zijn. Eli heeft in de laatste crossen al meerdere keren iéts te fanatiek ingehaald...
    Gelukkig rijdt deze egotripper altijd voor zichzelf en niet voor anderen...
    26-01-2021 18:39
    Mee eens, vond het ook belachelijk om te zien hoe van der haar op het wk van 2019 van Aert bewust hinderde.
    26-01-2021 18:50
    Ik zie Iserbyt nog eerder Van Aert hinderen dan Van der Poel. Belgen die voor elkaar rijden, dat is net zo’n zeldzaamheid als Belgen die zichzelf als favoriet bestempelen.
    26-01-2021 18:53
    Iserbyt gaat niet dicht genoeg zijn om te kunnen hinderen. Noem je vdp nu een belg?
26-01-2021 16:52
Ik weet niet hoe Bart aan die verwachting komt maar het KMI geeft op dit moment voor zondag droog en rustig weer af met eerst brede opklaringen.en maxima van 5 graden aan zee.
    26-01-2021 17:12
    Meteovista geeft regen aan, maar met 6 graden en windkracht 3 valt het allemaal heel erg mee. Daarnaast is het veel zand en een gedraineerd hippodrome, dat zal geen modderbende worden.
    26-01-2021 20:00
    Het wordt zondag wel nat hoor. Maar waarschijnlijk zal dat niet veel invloed hebben.
    26-01-2021 20:34
    De voorspelde hoeveelheid regen verandert constant, dus best nog even afwachten. Sowieso is het niet een omloop waar de neerslag heel erg bepalend gaat zijn voor het uitzicht van de wedstrijd.
26-01-2021 18:33
Dat jij het een daverende verrassing zou vinden zegt vooral iets over je kennis over veldrijden.
26-01-2021 19:55
De weersomstandigheden lijken te gaan meevallen en er zal ook weinig wind staan. Dit speelt in het voordeel van VDP. Ook de enige natuurlijke hindernis, het zand, is grotendeels verpest door er 'stabilisé' van te maken. Er zou maar eens gelopen moeten worden... dat is toch veel te zwaar en kan helemaal niet! De aanlegde brug zal voor het verschil moeten zorgen. Het tweede deel is slechts een speeltuin waar je je vermogen niet ten volle kunt benutten.
26-01-2021 22:51
@stijn wat een zwakke conclusie.
26-01-2021 23:02
Waarom Lalsacien?
26-01-2021 23:14
Een daverende verrassing zou het natuurlijk niet zijn. Laten we wel wezen er zijn twee favorieten daarna een hele tijd niets gevolgd door een klein kansje voor Pidcock en daarna weer niets. Een daverende verrassing zou ik een overwinning van pak hem beet van Kessel vinden. De conclusie van Stijn is weliswaar wat cru geformuleerd maar niet onjuist in het kader van dit seizoen.
26-01-2021 23:23
Hij kan wellens gelijk hebben, maar ik hoop ut nie!
27-01-2021 12:54
@beer het vermelden van iemands gebrek aan kennis over veldrijden vind ik een manier om jezelf boven de ander te plaatsen!
27-01-2021 13:14
Het is toch duidelijk dat dit een reactie is op de troll-post van dikkechaap. Jammer dat je je op de verkeerde richt.

Btw, anderen kleuters noemen zoals jij doet, vind ik trouwens ook wel een voorbeeld van je zelf boven anderen zetten.
27-01-2021 13:57
Ik ga ervan uit dat Merlier VanAert op sleeptouw neemt bij de openingssprint, de rest opzij gaat en dat ze samen in het wiel van MvdP komen, dus over de start maak ik me weinig zorgen ;)
27-01-2021 14:13
@beer je hebt gelijk. Ik ben zeker niet beter dan de rest maar het continu muggenziften over hetzelfde en iets dat al zo vaak bediscussieerd is en dan iedere keer je gelijk willen halen en de ander wegzetten als een troll noem ik kleuter gedrag.
Ik zie weinig zelfreflectie in die leden en dat geldt zowel voor Michelangelo als voor jou.
27-01-2021 14:59
Ok, ca va.
27-01-2021 15:35
ça va is met zo'n fratseltje onder de c en ok, ça va is dubbelop ook nog.

3 woorden, 2 fouten. Een beetje zoals van Aert's MSR, GW & WK.
27-01-2021 15:37
Kom zie, kom zie, kom zie. Kom sa
27-01-2021 16:07
Rømãñš Våíņ§ţəīń§, wederom op zoek naar aandacht :-) Maar, goed, ik zal er op 'Letten' ;-)
27-01-2021 17:01
Ze steken er in ieder geval beiden kop en schouder boven de rest uit en het onderling verschil is niet zo groot maar op een normaal veldritparcours en zonder incidenten als pech of val kan ik mijn niet herinneren dat Wout nog eens van Matje heeft gewonnen maarja het kan altijd de eerste keer zijn zekers

Reacties zijn gesloten.